דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיסות פנים בתאילנד 

מאת    [ 30/06/2010 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 4751 פעמים ]

לרוב כאשר יוצאים לחופשה בתאילנד, לא נשארים במקום אחד אלא חוקרים את כל המדינה המופלאה הזו. ככה שבנוסף לטיסה לתאילנד מתווספות לנו טיסות בתאילנד. על מנת להגיע ממקום למקום, מאי לאי, מהצפון לדרום אנו צריכים כלי תחבורה כלשהו. בנסיעות בתוך היבשת ישנם 3 אמצעי תחבורה.

דרך אחת היא אוטובוס, זו האפשרות הזולה ביותר אך גם המייגעת ביותר, הנסיעה היא ארוכה עד מאוד (12 שעות ואפילו יותר) וגם עם סגנון הנהיגה הפרוע של נהגי האוטובוסים המפחידה ביותר. דרך שנייה היא ברכבת, כאן הנסיעה פחות ממושכת, יותר נוחה אך גם מעט יותר יקרה. הדרך השלישית הנוחה ביותר היא בטיסה. ישנם חברות טיסה רבות מתאילנד, ואת כל החברות, כל היעדים וכל הכרטיסים, ניתן לרכוש דרך אתר אינטרנט, המשווה בין מחיר טיסה אחת לשנייה, כך שתוכלו למצוא את המועד הנוח או האקונומי ביותר עבורכם. כאשר רוצים לטייל בין אי אחד לשני התחבורה העיקרית היא המעברות, זהו אמצעי נוח למדי, וגם לא יקר הנסיעה קרצה יחסית והנוף מקסים. אך כשאר רוצים לטייל בין אי בצד המערבי כמו פוקט למשל לאי בצד המזרחי כמו קופנגן מומלץ לקחת טיסה.

אם כבר עברתם את החוויה של טיסה לתאילנד ,  אז עכשיו יש לזכור כי קיימות טיסות פנים בתוך תאילנד, חברות רבות מציעות כרטיסי טיסה בתאילנד, מניסיוני כרטיסי הטיסה בתאילנד הזולים ביותר מציעה החברה "one two go", נסעתי דרכם מספר פעמים, ולא היתה תקלה או בעיה כלשהי. כמובן גם חברות טיסה אחרות טובות לא פחות אך יקרות ביותר. היקרה מכולם היא "תאי-אייר" אך היא גם נחשבת לטובה ביותר.

את כרטיסי הטיסה בתוך תאילנד ניתן לרכוש בראש אך גם מיום למחר. אלו המעוניינים בחופשת חסרת דאגות וסידורים מומלץ לארגן הכל מראש, לתכנן את אופי הטיול, כמה זמן להשוות בכל יעד וכך להזמין כרטיס טיסה בהתאם. ולאלו שאוהבים ספונטניות ואינם יודעים כמה זמן יישארו ביעד מסוים או לאיזה יעד פניהם בכלל פונות, יוכלו להזמין כרטיס טיסה מהיום למחר וככה לטייל בלי שום תכנון ולראות מה החיים מיעדים לנו. למרות שתוכלו להזמין כרטיס טיסה גם אצל סוכני הנסיעות שמפוזרים בכל מקום.

מומלץ להזמין כרטיס טיסה דרך האינטרנט, ככה תחסכו את העמלה של הסוכן, והכרטיס יהיה זול יותר. מניסיוני האישי הזמנתי את כל טיסות הפנים שלי דרך האינטרנט ולא נתקלתי בשום בעיה או טעות, הכרטיס שולם באשראי, קיבלתי הדפס עם פרטי הטיסה ועם זה ניגשתי לשדה התעופה.

 

מאמר זה מוגש מטעם S.M Design המתמחה בקידום אתרים בניית אתרים וכתיבת תוכן לאתרים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב